BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 19 December 2011

Borong NOVEL...i'm LOVE it

kalau semalam dah jalan-jalan cari makan hari nie plak aku ngan mama jalan-jalan cari NOVEL...mmg best la sbb aku ngan mama berkongsi hobi yang sama...apa lagi kalau bukan membaca novel.

kalau dulu waktu sekolah menengah mama ja yg dok beli novel tapi sekrang nie giliran aku plak bila aku dah masuk maktab perguruan nie...almaklumlah dapat elaun kan...hehhe..guna sebahagian utk beli novel setiap bulan...sekurang-kuranya 3 buah novel gak la setiap bulan...hehehe

tapi hari nie aku ngan mama kongsi beli novel sbbnya dah hujung2 tahun nie paham2 je la...semput!..hehhe..
aku ngan mama hari nie borong 5 buah NOVEL..LIMA tau...

nak tau novel apa?...nie ha.cuba tgk..







amacam...jeles x...?heheh...niela antara koleksi NOVEL yang terbaru...BANGGAnya..

0 comments: